Customer Excellence

Customer Excellence_postkaart.
De klant als basis

ENCI streeft naar continue verbetering op alle vlakken. Om de klantbeleving in dit proces echt centraal te zetten, pakt onze organisatie dit aan met ‘Customer Excellence’. Belangrijk uitgangspunt in dit proces is dat de klant leidend is bij de verbetering.

Hoe werkt Customer Excellence?
  1. Systematische korte bevraging van de klanten over de verschillende domeinen: accountmanagement, technisch advies, logistiek, administratie & facturatie en klachtenafhandeling;
  2. Analyse van de resultaten van de bevraging, feedbackgesprekken en identificatie van de klantenverwachting;
  3. De verschillende afdelingen werken samen om de geïdentificeerde klantverwachtingen daadwerkelijk volgens afspraak te kunnen realiseren en te integreren in het klantenbeleid.
Klantbeleving centraal in de volledige ENCI-organisatie

Klantgerichtheid zit in het DNA van de volledige ENCI-organisatie. Alle betrokkenen in het proces van productie tot klant moeten weten wat de klant van het bedrijf verwacht en hoe de dienstverlening van de organisatie door de klant wordt gewaardeerd. De klant is partner van elke ENCI-medewerker en niet alleen van de salesafdeling.

Meer weten over Customer Excellence bij ENCI?

Neem contact op met uw account manager of mail naar chaimae.mabrouk@heidelbergcement.com.